I am the right brain. I am creativity. A free spirit. I am passion. Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. I am movement. Vivid colors. I am the urge to paint on an empty canvas. I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. I am everything I wanted to be.

miércoles, 3 de septiembre de 2014

Ja tenim la nova!

D'acord. Ara provaré d'arreglar una mica el pessimisme i tota la depressió post-vacional i tot plegat... Heu vist les noves agendes de Mr.Wonderful? Aquests no sé com ho fan, però han tornat a exhaurir! Aquest any són més completes i colorides, de llistats per passar comptes fins a agenda de contactes, feu-hi una ullada!





Tafanegeu el blog, mireu per la web i compreu-les online ja mateix si us agraden: http://muymolon.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario