I am the right brain. I am creativity. A free spirit. I am passion. Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. I am movement. Vivid colors. I am the urge to paint on an empty canvas. I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. I am everything I wanted to be.

martes, 20 de mayo de 2014

Guillem Ramisa


Avui vull ensenyar-vos alguns poemes del Guillem Ramisa, el vaig descobrir per Sant Jordi i quasi em torno boja buscant els seus poemaris. Us animo a llegir-los i a descobrir el seu blog: http://www.guillemramisa.com



TOT EL QUE NO SAPS DE TU


Tot el que no saps de tu
se’t girarà en contra
i t’atropellarà.
En qualsevol moment
et tirarà per terra
i t’amenaçarà amb una navalla.

Fes el que puguis quan t’ho diguin,
i deixa que et faci mal
si n’ha de fer;
però no et deixis matar.


INCENDIS

Crec que tinc un incendi al darrera l’esquena,
però no em penso girar ni de puta conya
a mirar-ho.
Penso fer com si no passés absolutament res
i cantaré el “Three little birds”
a ple pulmó
passejant per les muntanyetes.
I crec que amb això en tindré de sobres
per tirar el dia endavant,
perquè el greu
és greu i prou.
I no passa res.


LA TULIPA 

Tu no estiguis trista,
que tots els migdies del món
t’esperen perquè hi visquis,
i si estàs trista
jo em moro una mica.

Explica’m qualsevol cosa
i cantem el que tu vulguis.
T’estimo
com si saltés al buit.
No canviarà pas això.

Sobretot no estiguis trista
i enlaira la mirada,
deixa que hi toqui la tarda
i que voli a dalt de tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario