I am the right brain. I am creativity. A free spirit. I am passion. Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. I am movement. Vivid colors. I am the urge to paint on an empty canvas. I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. I am everything I wanted to be.

miércoles, 26 de noviembre de 2014

Right Here

Com que m'està agradant molt això de donar a conèixer la feina d'amics i amigues, us proposo el següent: entreu a spotify, aneu al cercador i escriviu "The crab apples", i aleshores tanqueu els ulls i comenceu a escoltar! Jo ho vaig fer i vaig escoltar repetidament "I hate you" incomptables vegades. La meva amiga Laia Martí forma part del grup que el passat 20 d'Octubre va treure el seu primer àlbum i ho van fer amb DiscMedi.


The Crab Apples són tres noies i un noi, canten en català i en anglès han passat pel Sona 9, els ha entrevistat l'Enderrock i aquest divendres estrenen videoclip (a les 9 del matí) a la web del diari Ara. Això va en serio Laia! Tan de bo segueixi tenint tan bona rebuda com fins ara, el pròxim dia que us dediqui un post prometo una entrevista en condicions, això era una sorpresa! 


Seguiu la seva música i marqueu a l'agenda els seus concerts: https://www.facebook.com/thecrabapples Molta sort nois!

No hay comentarios:

Publicar un comentario