I am the right brain. I am creativity. A free spirit. I am passion. Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. I am movement. Vivid colors. I am the urge to paint on an empty canvas. I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. I am everything I wanted to be.

jueves, 13 de marzo de 2014

IT GIRL

Tenia moltíssimes ganes de compartir per aquí aquest magnífic curt d'Oriol Puig Playà, amb la interpretació de Bruna Cusí - fantàstica com sempre-.

Ho faré ajudant-me de les vinyetes de Moderna de Pueblo, perquè us aneu posant en situació:
Com veieu això de la vida de blogger? Però blogger de veritat, de quan tens 5000 lectors diaris i de sobte tothom vol tallar-se el cabell com tu...




























































































Ben atents al curt, i a veure si rieu tant com jo. 
Enhorabona a l'equip! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario