I am the right brain. I am creativity. A free spirit. I am passion. Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. I am movement. Vivid colors. I am the urge to paint on an empty canvas. I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. I am everything I wanted to be.

jueves, 6 de septiembre de 2012

Tenemos que hablar

El nou catàleg 2013 d' IKEA es va presentar el 30 de juliol, aquesta vegada però l'eix de la campanya serà la web TenemosQueHablar.TV

A través d'un programa de televisió online, la marca sueca més coneguda del món ens ensenya les seves novetats. En el programa estrenat el passat 3 de setembre, podem observar diverses persones explicant a les seves families o persones de l'entorn tot allò que els agradaria canviar de casa seva.

Ikea té previst emetre el programa (a part del dia de l'estrena), els dies 10 i 17 de setembre amb monòlegs i testimonis de diferents tipus de clients animant als seus familiars i amics a aprofitar la nova temporada per inspirar-se i canviar les seves cases.
D'aquesta manera, i coincidint amb l'arribada de milions d'exemplars del seu catàleg a les cases, quioscos i botigues, la marca emet els spots per tal de donar a conèixer la plataforma online.

Aquí, una mostra:






No hay comentarios:

Publicar un comentario