Aquesta setmana Loewe i la seva campanya Oro Collection han sigut un dels temes més parlats a la red social. Sota el hashtag de Loewe tothom s'ha atrevit a donar la seva opinió sobre aquesta nova i polèmica campanya protagonitzada per 12 joves espanyols.
S'han llegit tweets com els següents:
- @ristomejide: “Loewe, o la diferencia entre pobre gente y gente pobre”.
- @nosoytuestilo: “Dejo la carrera, ahora para triunfar sólo necesito saber combinar estas palabras: vino, pumba, tortilla, besos, amor, guay”.i es que el vídeo i els comentaris d'aquests "cools" no han passat desapercebuts:
I a tot això, Loewe calla, com el director de la campanya: Luis Venegas.
Alguns cools mantenen el què pensavem de l'anunci, defensant-lo, però no tots suporten bé les crítiques ni les parodies publicades recentment.
I jo em pregunto, aquesta és l'imatge què em de donar? Com poden carregar-se una marca de prestigi amb una campanya? Com han aconseguit trobar a aquests "personatges"? Amb quin criteri els han seleccionat?
En fi... a veure quina és la conclusió que en treieu de tot plegat, de moment a mi em sembla força patètic.

No hay comentarios:
Publicar un comentario