I am the right brain. I am creativity. A free spirit. I am passion. Yearning. Sensuality. I am the sound of roaring laughter. I am taste. The feeling of sand beneath bare feet. I am movement. Vivid colors. I am the urge to paint on an empty canvas. I am boundless imagination. Art. Poetry. I sense. I feel. I am everything I wanted to be.

domingo, 18 de marzo de 2012

Loewe Oro Collection

Aquesta setmana Loewe i la seva campanya Oro Collection han sigut un dels temes més parlats a la red social. Sota el hashtag de Loewe tothom s'ha atrevit a donar la seva opinió sobre aquesta nova i polèmica campanya protagonitzada per 12 joves espanyols.


S'han llegit tweets com els següents: 
- @ristomejide: “Loewe, o la diferencia entre pobre gente y gente pobre”.
- @nosoytuestilo: “Dejo la carrera, ahora para triunfar sólo necesito saber combinar estas palabras: vino, pumba, tortilla, besos, amor, guay”.i es que el vídeo i els comentaris d'aquests "cools" no han passat desapercebuts:

I a tot això, Loewe calla, com el director de la campanya: Luis Venegas.
Alguns cools mantenen el què pensavem de l'anunci, defensant-lo, però no tots suporten bé les crítiques ni les parodies publicades recentment.


I jo em pregunto, aquesta és l'imatge què em de donar? Com poden carregar-se una marca de prestigi amb una campanya? Com han aconseguit trobar a aquests "personatges"? Amb quin criteri els han seleccionat?

En fi... a veure quina és la conclusió que en treieu de tot plegat, de moment a mi em sembla força patètic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario